eMAG, cel mai mare retailer online din România, înregistrează vânzări record de Black Friday

eMAG, cel mai mare retailer online din România, înregistrează vânzări record de Black Friday

eMAG, cel mai mare retailer online din România, raportează vânzări record de Black Friday

Ediția cu numărul 15 a evenimentului Black Friday organizat de eMAG pe 7 noiembrie a adus un nou record în comerțul online din România. Retailerul a raportat comenzi în valoare totală de peste 986 milioane de lei (aproximativ 193,9 milioane de euro), ceea ce reprezintă o creștere de 10% față de anul precedent.

În doar o singură zi, peste 702.000 de clienți au plasat comenzi pentru 3,5 milioane de produse din toate categoriile disponibile pe platformă. Printre cumpărături s-au numărat peste 8.500 de bilete pentru festivaluri și experiențe diverse, aproape 6,2 kilograme de aur, mai mult de 5.400 de pachete turistice și vouchere pentru bilete de avion, dar și 27 de comenzi pentru autovehicule, conform datelor furnizate de companie.

Comparativ cu ediția anterioară, creșterile cele mai semnificative au fost înregistrate în segmentul produselor de gaming (+97%), suplimentelor și vitaminelor (+63%), cafelei și ceaiului (+50%), produselor de igienă (+30%) și încălțămintei (+28%). La nivel general, aproape 34% din comenzile plasate au fost achitate în rate. De asemenea, 8.500 de bilete pentru diverse evenimente și peste 18.000 de kendama au fost cumpărate în acea zi.

Pe lângă aceste rezultate, recorduri au fost doborâte și în ceea ce privește vânzările realizate de comercianții parteneri de pe platforma eMAG Marketplace. Aproape o treime din produsele comandate au provenit de la peste 15.000 de vânzători colaboratori, cel mai mare număr înregistrat până acum într-o campanie de Black Friday.

„Rezultatele acestei ediții de Black Friday reflectă încrederea tot mai mare pe care consumatorii o acordă comerțului online. Mulți dintre ei au folosit liste de produse pregătite în prealabil, au descoperit produse noi de care aveau nevoie la cele mai bune prețuri ale anului și au cumpărat nu doar datorită bugetelor pregătite, ci și prin soluții de finanțare cu dobândă zero”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

La nivel regional, județele Dolj și Ilfov au ocupat în permanență primele poziții în clasamentul valorii medii a comenzilor per client, fiind urmate de Constanța, Timiș și Brașov.

Analizând în detaliu categoriile cu cele mai mari creșteri în valoarea comenzilor, acestea au fost: produse de gaming (+98%), suplimente și vitamine (+63%), cafea și ceai (+50%), produse de igienă (+30%), încălțăminte (+28%), cosmetice și produse de îngrijire personală (+24%), articole pentru copii (+21%) și mici electrocasnice (+18%). În ceea ce privește comenzile pentru automobile, au fost 27 de tranzacții, cu o reducere medie de 22,3%. Cele mai căutate modele au fost cele de la Ford, dar printre achiziții au fost și un BMW i4 eDrive35 Gran Coupe și trei autoturisme Volvo.

Înființat în anul 2001, eMAG este un jucător major în comerțul electronic, dezvoltându-și prezența nu doar în România, ci și în Ungaria și Bulgaria.


Photo credit: eMAG (sursă companie)
Contact autor: radu@romania-insider.com

*Informațiile au fost preluate din presa locală și naționala.

Radu Ene

Radu Ene are 36 de ani și este vocea principală din spatele azi în Craiova. Originar din cartierul 1 Mai și absolvent de Jurnalism la Universitatea din Craiova, Radu este cunoscut pentru stilul său direct, onest și conectat la realitatea orașului. Cu microfonul în mână și camera aproape, relatează zilnic din teren, fie că e vorba de știri locale, povești din comunitate sau interviuri cu oameni care schimbă orașul în bine. Crede că jurnalismul local trebuie să fie curajos, empatic și mereu aproape de oameni – iar pentru el, Craiova nu e doar un subiect, e acasă.