Cinci noi hoteluri și debutul a două branduri până în 2028
Sursa poza: romania-insider.com
Marriott International își propune să își extindă prezența în România prin adăugarea a cinci hoteluri noi și peste 550 de camere suplimentare până la finalul anului 2028. Această expansiune va aduce, de asemenea, pentru prima dată două mărci Marriott în țară: Residence Inn by Marriott și Four Points by Sheraton, consolidând astfel portofoliul companiei în orașele-cheie din România.
Grupul hotelier, care operează în prezent șase proprietăți cu peste 1.380 de camere în București și Cluj-Napoca, își propune să își extindă amprenta atât în destinații de afaceri, cât și de agrement din România. Una dintre deschiderile planificate va fi Residence Inn by Marriott în zona Cosmopolis din București, care va introduce conceptul de ședere extinsă pentru călătorii români. Brandul Four Points by Sheraton este, de asemenea, pregătit să intre pe piață cu un nou hotel în Cluj-Napoca.
Compania va continua să dezvolte și brandul Courtyard by Marriott, cu noi proprietăți așteptate în Timișoara, Sibiu și stațiunea balneară Călimănești-Căciulata. Ivan Kiseev, Director Senior, Dezvoltarea Hotelurilor Internaționale, CEE&CIS, Marriott International, a declarat că „creșterea economică descentralizată a României, centrele regionale puternice și creșterea numărului de călătorii interne și internaționale au poziționat țara drept una dintre cele mai dinamice piețe hoteliere din Europa Centrală și de Est.”
În acest moment, România găzduiește cinci mărci Marriott: JW Marriott, Sheraton, Autograph Collection, Moxy Hotels și Courtyard by Marriott. Cu operațiunile curente și un plan de dezvoltare robust, Marriott își păstrează angajamentul de a diversifica oferta sa de branduri în destinațiile urbane și de agrement pentru a oferi călătorilor de afaceri, agrement și sejururi extinse o gamă largă de experiențe.
Marriott International, Inc. (Nasdaq: MAR), cu sediul în Bethesda, Maryland, SUA, cuprinde un portofoliu de aproape 9.500 de proprietăți sub mai mult de 30 de mărci de top în 144 de țări și teritorii. Compania operează, acordă francize și licențiază hoteluri, proprietăți rezidențiale, de timp partajat și alte tipuri de cazare în întreaga lume.
Această inițiativă de extindere reflectă nu doar ambițiile Marriott, ci și creșterea pieței hoteliere românești ca una dintre cele mai promițătoare din regiunea Europei Centrale și de Est, oferind diversitate și noi oportunități în peisajul ospitalității locale.